Contentmarketing in het onderwijs

Jan Willem Alphenaar, marketing- en internettrendwatcher, auteur, blogger voor o.a. Marketingfacts en PowerPR. Geeft een korte preview op zijn presentatie tijdens het Congres Marketing en Communicatie in het Onderwijs.

Hier spreekt hij over Contentmarketing in het onderwijs

Onderwijsinstellingen vormen een belangrijke rol in onze kenniseconomie. Onderwijs voorziet in het bijbrengen van kennis, maar op welke manier kan deze kennis ingezet worden als content voor de marketing van de eigen instelling? In deze praktische masterclass leert Jan Willem Alphenaar je alles over de geheimen achter Contentmarketing en hoe je dit effectief kunt invoeren binnen uw organisatie. Kennis niet meer alleen als dienst leveren, maar ook inzetten voor je eigen promotie.

Bekijk de video

Over de schrijver

Ik ben al meer dan 20 jaar gefascineerd door de mogelijkheden van Internet. Ik spreek en schrijf hier bijna dagelijks over. Als marketing- en internettrendwatcher laat ik mijn publiek zien waar alle ontwikkelingen naar toe leiden. Mijn passie voor ondernemen is nooit gestopt, zelfs niet na mijn faillissement in 2003. Sinds 2011 ben ik weer ondernemer en deel ik mijn passie en kennis. Of het nu tijdens een interne training of workshop is, of voor een kleine of grote zaal. Ik zet mensen aan het denken en in beweging. Met ideeën en visies die vernieuwend en direct toepasbaar zijn.

Over sbo

Het Studiecentrum voor Bedrijf en Overheid (SBO) organiseert jaarlijks zo’n 200 opleidingen en congressen over o.a. onderwijs, veiligheid, milieu & RO, zorg, bouw & infra en overheid.

Bekijk ook

Kwaliteit van basisvaardigheden in het onderwijs blijft aandachtspunt, ondanks bezuinigingen

Het kabinet presenteert tijdens Prinsjesdag de begroting voor het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap …

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *